ZAPYTANIE w trybie rozeznania rynku

 

<< powrót

 

ZAPYTANIE
w trybie rozeznania rynku
dotyczące kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie

 

Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, w trybie rozeznania rynku, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na  usługę  w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie.

 

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych,  sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie  o łącznej powierzchni  618,90 m2 w większości pokrytych wykładziną dywanową. Klatka schodowa, pomieszczenie socjalne i sanitariaty pokryte są płytkami  podłogowymi.

 

Zamawiający informuje, że posiada:

  1. a) toalety: 2 szt.
  2. b) umywalki: 2 szt.
  3. c) muszle klozetowe:
  4. d) podajniki na papier toaletowy:
  5. e) dozowniki na mydło: 2 szt.
  6. f) lustra w łazienkach: 2 szt.
  7. g) zlew kuchenny: 1 szt.
  8. h) okna: 34 o wymiarach około 207×175 cm
  9. i) meble kuchenne: komplet (szafki, stół, krzesła, chłodziarka)
  10. j) przedsionek wraz ze szklanymi drzwiami zewnętrznymi (2 szt.)
  11. k) meble biurowe

 

Zakres usługi obejmuje:

  • Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem:
  1. zamiatanie i mycie podłóg i schodów, zgodnie z technologią;
  2. wycieranie kurzu z mebli, odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie;
  3. odkurzanie wykładzin podłogowych a w przypadku zabrudzenia (plam) ich czyszczenie;
  4. utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
  5. opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach;
  6. opróżnianie niszczarek;
  7. czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku;
  8. uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy, ręczniki (do pojemników), mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe WC itp.
  9. utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynku i przepierzeń szklanych
  10. utrzymanie w czystości tablic informacyjnych i tabliczek przydrzwiowych;
  11. usuwanie pajęczyn

 

  • Czynności wykonywane raz w tygodniu:
  1. mycie przełączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi  wewnętrznych itp. środkami myjąco-konserwującymi

 

  • Czynności wykonywane raz w miesiącu:
  1. usuwanie kurzu i mycie listew przypodłogowych i ściennych
  2. usuwanie kurzu z wysokich mebli, ram obrazów oraz antyram
  3. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni
  4. usuwanie kurzu z pucharów, tabliczek pamiątkowych itp.

 

  • Czynności wykonywane okresowo:
  1. Mycie okien łatwo i trudnodostępnych – 2 razy w roku)
  2. Mycie szklanej elewacji – od zewnątrz – 1 raz w roku, po okresie zimowym
  3. Pranie wykładzin dywanowych – 1 raz w roku, po okresie zimowym
  4. Mycie kaloryferów – 1 raz na kwartał

 

Wykonawca zabezpiecza środki czyszczące, materiały eksploatacyjne, sprzęt służący do utrzymania czystości

Używane środki czystości muszą być dopuszczone do stosowania w Polsce, w tym do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie, posiadać odpowiednie zezwolenia, atesty, winny być stosowane w stężeniu zalecanym przez producenta tych środków i przed upływem terminu przydatności do użycia, odpowiednie do rodzaju powierzchni czyszczonej, odpowiadać wszelkim obowiązującym przepisom prawa w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska.

Usługa sprzątania musi być wykonana w sposób rzetelny i profesjonalny. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy źródła poboru energii elektrycznej oraz wody – niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia

Usługi stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą we wszystkie dni robocze w godzinach popołudniowych tj. po godzinie 16.00

 

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie:

Lp. Kryterium Znaczenie w %
1 Cena 100 %

Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru:

(Cmin/Cof) x 100 pkt.

gdzie:

Cmin – najniższa cena oferty spośród złożonych, niepodlegających odrzuceniu ofert

Cof – cena oferty ocenianej

Przez ofertę najkorzystniejszą, należy rozumieć ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
  2. a) Termin składania ofert upływa w dniu: 29.08.2018 r. godz. 09.00
  3. b) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Towarowa 1, 10-416 Olsztyn, tel / fax 89 5340567, wmirol@wmirol.org.pl do dnia 29.08.2018 r. do godz. 09.00 za pośrednictwem poczty, kuriera, faksu, poczty elektronicznej lub osobiście.
  4. c) W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie,
    a następnie zwróci ofertę bez merytorycznego jej rozpoznania.

 

  1. TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA: 29.08.2018 r., po godzinie 13.00

 

  1. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:  od dnia 1 września 2018 do dnia 31 sierpnia 2019 r., Olsztyn, ul. Towarowa 1

 

  1. FORMA PŁATNOŚCI:  przelewem co miesiąc,  na podstawie wystawionej faktury

 

  1. INFORMACJE KOŃCOWE:
  1. Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  2. Oferta powinna być opatrzona podpisem Wykonawcy i fakultatywnie pieczątką firmy oraz zawierać datę sporządzenia.
  3. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.
  4. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania zapytania ofertowego oraz warunków określonych dla niniejszego zapytania ofertowego.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
  8. Osoba do kontaktu: Jolanta Mackiewicz, tel. 89 534-05-67
  9. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) Zamawiający informuje, iż:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, ul. Towarowa 1, 10-416 Olsztyn
    2. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@wmirol.org.pl, telefonicznie pod numerem tel./fax: (89)5340567 lub pisemnie pod adres siedziby administratora.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego postępowania,
    4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Warmińsko-Mazurskiej Izbie Rolniczej czynności kontrolnych.
    5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    6. podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w postępowaniu mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.

 

Zapytanie pdf. do pobrania: Zapytanie_sprzatanie_stale

Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego

 

OFERTA

 

Przedmiot oferty:

wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych,  sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie  o łącznej powierzchni  618,90 m2

Zamawiający:

Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza

  1. Towarowa 1

10-416 Olsztyn

tel./fax: 895340567

NIP: 739 24 21 905

e – mail: wmirol@wmirol.org.pl

Wykonawca:

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

tel.     ……………………………………………..       fax.   ……………………………………………….

REGON  ……………………………………….        NIP …………………………………………………

www …………………………………………….        e-mail ………………………………………………

My niżej podpisani :

SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w rozeznaniu cenowym na wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych,  sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie  o łącznej powierzchni  618,90 m2

 

  1. OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą, do której nie wnosimy zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
  1. OFERUJEMY wykonanie zamówienia:
  2. Całkowity koszt usługi wynosi:………………..PLN brutto/ miesiąc

 

  1. OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących złożonej oferty są:………………………………………………………………….

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI: (sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami zapytania stanowią integralną cześć naszej oferty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………………………. dnia ……………………………………

 

 

 

 

…………………………………………………………….

Podpisy i pieczątki osób uprawnionych

do występowania w imieniu Wykonawcy

 

Załącznik nr 2

Umowa  nr………./2018

Zawarta w dniu ………………….. r. pomiędzy:

Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza

  1. Towarowa 1

10-416 Olsztyn

NIP: 7392421905

zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:…………………………………………

a

……………………………..

 

zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez: …………………………………………

 

  • 1

Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompleksową usługę w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych,  sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie  o łącznej powierzchni  618,90 m2 zgodnie ze złożoną ofertą z dnia  ……………………, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Usługi stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą we wszystkie dni robocze w godzinach popołudniowych tj. po godzinie 16.00.

  • 2

Umowę zawiera się na czas określony od dnia 1 września 2018 do dnia 31 sierpnia 2019 r.

 

  • 3

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy własnym sprzętem i środkami czyszczącymi. Środki czyszczące zamawia i dostarcza Wykonawca na koszt własny.

 

  • 4
  1. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń po wykonaniu usługi polegające na zamknięciu okien i drzwi.
  2. Zamawiający wyda wykonawcy jeden komplet kluczy do drzwi wejściowych.

 

  • 5
  1. Za świadczoną przez Wykonawcę usługę Zamawiający zapłaci wykonawcy miesięczne wynagrodzenie wraz z podatkiem od towarów i usług VAT w kwocie zł …………..                 ( słownie: ……………..).
  2. Cena została ustalona w wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego, zgodnie z ofertą z dnia ……………

 

  • 6

Zamawiający płacić będzie umówione wynagrodzenie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego .

 

  • 7
  1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich wiadomości, które poznał w trakcie wykonywania umowy.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i przeciwpożarowych obowiązujących u zamawiającego.
  3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracę osób przy pomocy, których realizować będzie przedmiot umowy.

 

  • 8
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
  • odstąpienie przez Wykonawcę lub Zamawiającego od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności Zamawiający – w wysokości 1000,00 zł.
  • zwłokę w wykonaniu zakresu prac określonych w wysokości 0,5 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
  • naruszenie obowiązku o którym mowa w § 9 umowy w wysokości 1000 zł.
  1. Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust.1 nie wyklucza uprawnień zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
  2. Ewentualne kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2 i 3 Zamawiający potrąci z przysługującego wykonawcy wynagrodzenia.

 

  • 9

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania sposobu i jakości wykonania  przedmiotu umowy. W razie zastrzeżeń Zamawiającego w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zalecenia Zamawiającego i niezwłocznie dokonać zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w § 8 ust.1 pkt.3.

  1. Dwukrotne zgłoszenie zastrzeżeń przez Zamawiającego co do sposobu i jakości wykonywania przedmiotu umowy uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, niezależnie od zastrzeżonej kary umownej.

 

  • 10

Zamawiający zobowiązuje się do:

– udostępnienia pomieszczeń w uzgodnionym terminie,

– nieodpłatnego udostępnienia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania prac,

– terminowego uregulowania płatności.

 

  • 11

W kwestiach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

  • 12

Umowa została sporządzona w dwóch jednakowych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

Wykonawca                                                                                                             Zamawiający

 

 

 

 


Możliwość komentowania jest wyłączona.

Comments are closed.