ZAPYTANIE w trybie rozeznania rynku
<< powrót
ZAPYTANIE
w trybie rozeznania rynku
dotyczące kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, w trybie rozeznania rynku, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na usługę w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2 w większości pokrytych wykładziną dywanową. Klatka schodowa, pomieszczenie socjalne i sanitariaty pokryte są płytkami podłogowymi.
Zamawiający informuje, że posiada:
- a) toalety: 2 szt.
- b) umywalki: 2 szt.
- c) muszle klozetowe:
- d) podajniki na papier toaletowy:
- e) dozowniki na mydło: 2 szt.
- f) lustra w łazienkach: 2 szt.
- g) zlew kuchenny: 1 szt.
- h) okna: 34 o wymiarach około 207×175 cm
- i) meble kuchenne: komplet (szafki, stół, krzesła, chłodziarka)
- j) przedsionek wraz ze szklanymi drzwiami zewnętrznymi (2 szt.)
- k) meble biurowe
Zakres usługi obejmuje:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem:
- zamiatanie i mycie podłóg i schodów, zgodnie z technologią;
- wycieranie kurzu z mebli, odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie;
- odkurzanie wykładzin podłogowych a w przypadku zabrudzenia (plam) ich czyszczenie;
- utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
- opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach;
- opróżnianie niszczarek;
- czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku;
- uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy, ręczniki (do pojemników), mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe WC itp.
- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynku i przepierzeń szklanych
- utrzymanie w czystości tablic informacyjnych i tabliczek przydrzwiowych;
- usuwanie pajęczyn
- Czynności wykonywane raz w tygodniu:
- mycie przełączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi wewnętrznych itp. środkami myjąco-konserwującymi
- Czynności wykonywane raz w miesiącu:
- usuwanie kurzu i mycie listew przypodłogowych i ściennych
- usuwanie kurzu z wysokich mebli, ram obrazów oraz antyram
- mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni
- usuwanie kurzu z pucharów, tabliczek pamiątkowych itp.
- Czynności wykonywane okresowo:
- Mycie okien łatwo i trudnodostępnych – 2 razy w roku)
- Mycie szklanej elewacji – od zewnątrz – 1 raz w roku, po okresie zimowym
- Pranie wykładzin dywanowych – 1 raz w roku, po okresie zimowym
- Mycie kaloryferów – 1 raz na kwartał
Wykonawca zabezpiecza środki czyszczące, materiały eksploatacyjne, sprzęt służący do utrzymania czystości
Używane środki czystości muszą być dopuszczone do stosowania w Polsce, w tym do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie, posiadać odpowiednie zezwolenia, atesty, winny być stosowane w stężeniu zalecanym przez producenta tych środków i przed upływem terminu przydatności do użycia, odpowiednie do rodzaju powierzchni czyszczonej, odpowiadać wszelkim obowiązującym przepisom prawa w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska.
Usługa sprzątania musi być wykonana w sposób rzetelny i profesjonalny. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy źródła poboru energii elektrycznej oraz wody – niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia
Usługi stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą we wszystkie dni robocze w godzinach popołudniowych tj. po godzinie 16.00
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie:
Lp. | Kryterium | Znaczenie w % |
1 | Cena | 100 % |
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru:
(Cmin/Cof) x 100 pkt.
gdzie:
Cmin – najniższa cena oferty spośród złożonych, niepodlegających odrzuceniu ofert
Cof – cena oferty ocenianej
Przez ofertę najkorzystniejszą, należy rozumieć ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- a) Termin składania ofert upływa w dniu: 29.08.2018 r. godz. 09.00
- b) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Towarowa 1, 10-416 Olsztyn, tel / fax 89 5340567, wmirol@wmirol.org.pl do dnia 29.08.2018 r. do godz. 09.00 za pośrednictwem poczty, kuriera, faksu, poczty elektronicznej lub osobiście.
- c) W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie,
a następnie zwróci ofertę bez merytorycznego jej rozpoznania.
- TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA: 29.08.2018 r., po godzinie 13.00
- TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia 1 września 2018 do dnia 31 sierpnia 2019 r., Olsztyn, ul. Towarowa 1
- FORMA PŁATNOŚCI: przelewem co miesiąc, na podstawie wystawionej faktury
- INFORMACJE KOŃCOWE:
- Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Oferta powinna być opatrzona podpisem Wykonawcy i fakultatywnie pieczątką firmy oraz zawierać datę sporządzenia.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.
- Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania zapytania ofertowego oraz warunków określonych dla niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
- Osoba do kontaktu: Jolanta Mackiewicz, tel. 89 534-05-67
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) Zamawiający informuje, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, ul. Towarowa 1, 10-416 Olsztyn
- Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@wmirol.org.pl, telefonicznie pod numerem tel./fax: (89)5340567 lub pisemnie pod adres siedziby administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego postępowania,
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Warmińsko-Mazurskiej Izbie Rolniczej czynności kontrolnych.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w postępowaniu mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Zapytanie pdf. do pobrania: Zapytanie_sprzatanie_stale
Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego
OFERTA
Przedmiot oferty:
wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2
Zamawiający:
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza
- Towarowa 1
10-416 Olsztyn
tel./fax: 895340567
NIP: 739 24 21 905
e – mail: wmirol@wmirol.org.pl
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
tel. …………………………………………….. fax. ……………………………………………….
REGON ………………………………………. NIP …………………………………………………
www ……………………………………………. e-mail ………………………………………………
My niżej podpisani :
SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w rozeznaniu cenowym na wykonywanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2
- OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą, do której nie wnosimy zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
- OFERUJEMY wykonanie zamówienia:
- Całkowity koszt usługi wynosi:………………..PLN brutto/ miesiąc
- OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących złożonej oferty są:………………………………………………………………….
- OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.
- ZAŁĄCZNIKI: (sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami zapytania stanowią integralną cześć naszej oferty.
…………………………. dnia ……………………………………
…………………………………………………………….
Podpisy i pieczątki osób uprawnionych
do występowania w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 2
Umowa nr………./2018
Zawarta w dniu ………………….. r. pomiędzy:
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza
- Towarowa 1
10-416 Olsztyn
NIP: 7392421905
zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:…………………………………………
a
……………………………..
zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez: …………………………………………
- 1
Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompleksową usługę w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń gospodarczych, klatki schodowej wraz z przedsionkiem położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2 zgodnie ze złożoną ofertą z dnia ……………………, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Usługi stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą we wszystkie dni robocze w godzinach popołudniowych tj. po godzinie 16.00.
- 2
Umowę zawiera się na czas określony od dnia 1 września 2018 do dnia 31 sierpnia 2019 r.
- 3
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy własnym sprzętem i środkami czyszczącymi. Środki czyszczące zamawia i dostarcza Wykonawca na koszt własny.
- 4
- Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń po wykonaniu usługi polegające na zamknięciu okien i drzwi.
- Zamawiający wyda wykonawcy jeden komplet kluczy do drzwi wejściowych.
- 5
- Za świadczoną przez Wykonawcę usługę Zamawiający zapłaci wykonawcy miesięczne wynagrodzenie wraz z podatkiem od towarów i usług VAT w kwocie zł ………….. ( słownie: ……………..).
- Cena została ustalona w wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego, zgodnie z ofertą z dnia ……………
- 6
Zamawiający płacić będzie umówione wynagrodzenie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego .
- 7
- Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich wiadomości, które poznał w trakcie wykonywania umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i przeciwpożarowych obowiązujących u zamawiającego.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracę osób przy pomocy, których realizować będzie przedmiot umowy.
- 8
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
- odstąpienie przez Wykonawcę lub Zamawiającego od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności Zamawiający – w wysokości 1000,00 zł.
- zwłokę w wykonaniu zakresu prac określonych w wysokości 0,5 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
- naruszenie obowiązku o którym mowa w § 9 umowy w wysokości 1000 zł.
- Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust.1 nie wyklucza uprawnień zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
- Ewentualne kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2 i 3 Zamawiający potrąci z przysługującego wykonawcy wynagrodzenia.
- 9
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania sposobu i jakości wykonania przedmiotu umowy. W razie zastrzeżeń Zamawiającego w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zalecenia Zamawiającego i niezwłocznie dokonać zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w § 8 ust.1 pkt.3.
- Dwukrotne zgłoszenie zastrzeżeń przez Zamawiającego co do sposobu i jakości wykonywania przedmiotu umowy uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, niezależnie od zastrzeżonej kary umownej.
- 10
Zamawiający zobowiązuje się do:
– udostępnienia pomieszczeń w uzgodnionym terminie,
– nieodpłatnego udostępnienia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania prac,
– terminowego uregulowania płatności.
- 11
W kwestiach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 12
Umowa została sporządzona w dwóch jednakowych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający