ROZEZNANIE RYNKU
<< powrót
ROZEZNANIE RYNKU
dotyczące organizacji konferencji
W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji niżej opisanego zamówienia.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia są usługi:
– wynajmu sali konferencyjnej (sala wyposażona w projektor multimedialny, ekran, flipchart oraz nagłośnienie); sala o wielkości umożliwiającej rozstawienie, poza standardowym wyposażeniem tj. krzesła, stoły, również stołów do ekspozycji wyrobów rękodzielniczych oraz przetworów (minimum 20 stoisk, każde o wymiarach ok. 1 m2 wielkości blatu stołu). Możliwość ustawienia recepcji konferencji przed salą.
– wynajmu 4 sal kameralnych (do 20 osób); sale wyposażone w flipchart oraz nagłośnienie, w salach przeprowadzane będą warsztaty; sale niezbędne w dn. 13.10.2017 r. w godz. 8.30 – 12.30.;
– noclegowe;
– żywieniowe
na terenie Olsztyna i okolic, w związku z organizowaną Warmińsko-Mazurską Izbę Rolniczą konferencją pt „Kierunek Rozwój”. W czasie konferencji odbywać się będzie konkurs „Skarby Europy zaklęte w szkle”, podczas którego uczestnicy będą prezentowali swoje przetwory. Zamawiający zakłada pobyt 80 osób. Pobyt rozpoczyna się od serwisu kawowego w dniu przyjazdu (czwartek) i trwa do obiadu w dniu wyjazdu (piątek).
Planowany termin : 12-13.10.2017 r.
Liczba osób – 80
Noclegi – pokoje dwuosobowe z łazienką oraz dwoma kluczami.
Czwartek – serwis kawowy ciągły, obiad (w formie bufetu, zupa, dwa dania do wyboru, w tym jedno bezmięsne, woda, soki), kolacja uroczysta (w formie bufetu, z przystawką, daniem głównym, bufetem ciepłym i zimnym, deserem, napojami, sala z nagłośnieniem, na wyłączność, czas trwania ok. 3 godziny).
Piątek – serwis kawowy ciągły, śniadanie, obiad(w formie bufetu, zupa, dwa dania do wyboru, w tym ryba i danie bezmięsne, woda, soki)
Ramowy program:
I dzień:
9.00 – 10.00 – przyjazd uczestników, serwis kawowy
10.00 – 13.00 – wykłady
13.00 – 14.00 – obiad
14.00 – 18.30 – wykłady
19.00 – kolacja
II dzień:
śniadanie
8.30 – 12.30 – warsztaty
12.30 – 13.00 – podsumowanie konferencji
13.00 – obiad
Prosimy o dodatkowe informacje o klasie obiektu, parkingach, dostępnej infrastrukturze itp.
Prosimy o dodatkowe informacje o liczbie zrealizowanych zamówień o porównywalnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat.
SZACUNKOWY KOSZT ZAMÓWIENIA
Wycena musi obejmować wszystkie koszty netto i brutto poniesione w związku z realizacją zamówienia w okresie trwania umowy, w tym wszystkie opłaty i podatki związane z ponoszonymi kosztami. Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy nt. możliwej wartości zamówienia.
KONTAKT
Prosimy o przesyłanie szczegółowej ( z rozbiciem na koszt noclegów, poszczególnych posiłków itd., zgodnie z poniższą tabelą) wyceny na adres mailowy: a.naumczyk-szalaj@wmirol.org.pl w terminie do dnia 16.02.2017 r. godz. 9.00.
Tabela nr 1
Lp. | Rodzaj kosztu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa netto | Kwota netto | Kwota VAT | Kwota brutto | Uwagi |
1. | Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem i stołami do ekspozycji | szt. | 1 | 1 sala / 2 dni | ||||
2. | Wynajem sal na warsztaty | szt. | 4 | 13.10.2017 r. w godz. 8.30 – 12.30 | ||||
3. | obiad | szt. | 160 | |||||
4. | kolacja | szt. | 80 | uroczysta | ||||
5. | nocleg ze śniadaniem | szt. | 80 | |||||
6. | serwis kawowy ciągły | szt. | 160 | przez 2 dni; min. 3 rodzaje ciast, kawa, herbata, woda, dodatki |
Wszelkich informacji na temat zapytania udzieli :
Anna Naumczyk-Szałaj tel: 89534-05-67, 89535-48-43
UWAGA! Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.