Zapytanie ofertowe na usługi wynajmu sal konferencyjnych, usługi hotelarskie i gastronomiczne.
<< powrót
UWAGA! Zapytanie zaktualizowano 06.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza w ramach procedury zapytania ofertowego na usługi
gastronomiczno – hotelarskie świadczone, w terminie 04-05.10.2017 r., na rzecz uczestników (150 osób)
„Warmińsko-Mazurskiego Forum Innowacji w rolnictwie i na obszarach
wiejskich”
realizowanego w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan Operacyjny na lata 2016-2017 w zakresie SIR, zwraca się
z prośbą o przedstawienie oferty obejmującej koszty realizacji niżej opisanego Zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi:
1) Najem 6 sal wykładowych w dniach 04-05.10.2017 r.: jedna sala przystosowana dla grupy 150-osobowej oraz pięć sal, każda dla grupy 30-osobowej; sale powinny spełniać następujące kryteria: posiadać system wentylacyjny, regulowaną klimatyzację, dostęp do światła dziennego oraz oświetlenia sztucznego, być wyposażone w sprzęt do prezentacji multimedialnych (nagłośnienie, bezprzewodowy mikrofon, internet: LAN, WiFi, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, flip-chart lub tablica ścieralna) wraz z obsługą techniczną.
2) Nocleg ze śniadaniem dla grupy 150-osobowej w jednym obiekcie hotelowym o standardzie minimum 2 gwiazdki lub równoważnym tj. spełniającym wymogi standardu 2 gwiazdkowego określonego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz.U.2006.22.169 t.j. z późn. zm.), w pokojach 1-, 2-osobowych z własnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic/wanna), łóżka w pokojach jednoosobowe, dostęp do internetu, z zapewnieniem bezpłatnego miejsca postojowego na czas pobytu. Śniadanie w formie stołu szwedzkiego – obejmujące co najmniej: zimne przystawki (co najmniej 4 do wyboru), płatki śniadaniowe z mlekiem, dania ciepłe (co najmniej 2 do wyboru), świeże warzywa, pieczywo mieszane, masło oraz ciepłe napoje (kawa, herbata), soki i owoce.
3) Serwis kawowy całodzienny w dniach 04 i 05. 10. 2017 r., który przewiduje: kawę parzoną
i rozpuszczalną, herbatę (różne rodzaje), mleko do kawy, cytrynę, cukier, wodę mineralną, soki (2 rodzaje), kruche ciastka.
4) Usługa gastronomiczna – 2 obiady w formie bufetu, składające się z:
– zupy, do wyboru każdego dnia jedna z dwóch zup (porcja 250-300 ml/osobę),
– drugiego dania, do wyboru: dwa rodzaje potrawy z mięsa – jedno drobiowe, jedno wieprzowe lub wołowe (porcja 130-150 g/ osobę), jeden rodzaj ryby (porcja 130-150 g/ osobę); ziemniaki zapiekane lub z wody, ryż, kasza (180-200 g/ osobę), zestaw surówek ze świeżych i gotowanych warzyw (1 zestaw tj. 1 porcja – 130-150 g/ osobę zawiera 2 rodzaje surówki ze świeżych warzyw i 1 rodzaj z gotowanych)
– deseru: w pucharku (lody, bita śmietana z owocami lub krem) i/lub ciasto, do wyboru 3 rodzaje (150 g na osobę)
– woda z cytryną lub kompot
5) Usługa gastronomiczna – kolacja w formie stołu szwedzkiego obejmująca: zimne przystawki (co najmniej 6 do wyboru) 80-100 g/ osobę z każdego rodzaju, dania ciepłe (co najmniej 3 do wyboru, w tym dwa mięsne, jedno bezmięsne) 130-150 g/osobę, bufet sałat (3 rodzaje) po 80-100 g/ osobę), bufet surówek ze świeżych i gotowanych warzyw (1 zestaw tj. 1 porcja – 130-150 g/ osobę zawiera 2 rodzaje surówki ze świeżych warzyw i 1 rodzaj z gotowanych), dodatki do mięsa: ziemniaki opiekane, ryż, pieczywo mieszane (180-200 g/ osobę), masło oraz napoje (kawa, herbata, woda z cytryną, soki), owoce.
Ostateczne menu zostanie uszczegółowione na 5 dni przed planowanym terminem realizacji zamówienia. Organizator zapewni w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca realizacji zamówienia bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników wydarzenia.
Ramowy program Forum stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Szczegółowy program zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.
2. Termin i miejsce realizacji zamówienia: 04-05.10.2017 r., województwo warmińsko-mazurskie.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają następujące warunki:
-
prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym usługą.
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Kryteria oceny ofert.
1) wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium |
Waga [%] |
Liczba punktów |
Sposób oceny |
Łączna cena ofertowa brutto |
80% |
80 |
Cena najtańszej oferty
C = —————————————– x 80pkt Cena badanej oferty |
Ocena standardu hotelu |
20% |
20 |
|
RAZEM |
100% |
100 |
──────────────────── |
2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszą sumę punktów w kryteriach:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C;
„Ocena standardu hotelu” – G;
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Ocena standardu hotelu”.
3) Obliczona przez Wykonawcę Cena brutto oferty musi zawierać wszelkie koszty bezpośrednie
i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
4) Cena oferty jest stała i nie ulegnie zmianie bez względu na zmianę przepisów prawa.
5) Cena oferty brutto będzie brana pod uwagę przez komisję w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Miejsce i termin składania ofert.
1) Termin składania ofert upływa w dniu: 15.09.2017 r., godz. 12.00.
2) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty lub kuriera, przesłana drogą elektroniczną albo przekazana osobiście do siedziby Zamawiającego: Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, ul. Lubelska 43 a – Sekretariat, wmirol@wmirol.org.pl
Uwaga! Decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie zaś data nadania.
3) Osoba do kontaktu: Aleksandra Kasińska – starszy specjalista, tel. 89 534-05-67.
6. Wskazanie przesłanek do odrzucenia oferty.
-
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
b) została złożona przez podmiot:
-
niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym lub
-
powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. poz. 349 i 1888, z 2016 r. poz. 337 i 1579 oraz z 2017 r. poz. 5 i 60) zwanej dalej ustawą, lub
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
-
Oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
7. Informacja na temat wykluczenia.
Zamówienia udzielane w trybie postępowań ofertowych przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
-
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie z informacją na temat powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
8. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9. Określenie warunków zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
1) Umowa zawarta z wybranym wykonawcą może być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia.
2) Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne.
3) Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:
-
tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub
-
danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.
10. Informacja na temat możliwości zakończenia postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
11. Informacja na temat możliwości zmiany zapytania ofertowego:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
2) W takim przypadku Zamawiający zmienione zapytanie ofertowe udostępni różnym podmiotom zgodnie z art. 43a ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert.
3) W zmienionym zapytaniu ofertowym zostanie wskazany nowy termin składania ofert dłuższy od pierwotnego terminu nie mniej niż o 3 dni.
12. Informacje dodatkowe:
-
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
-
dane identyfikujące oferenta (pełną nazwę i adres),
-
oferta powinna być opatrzona podpisem Wykonawcy i fakultatywnie pieczątką firmy oraz zawierać datę sporządzenia.
-
opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia),
-
wartość oferty netto/brutto, wartość podatku VAT,
-
termin i miejsce realizacji zamówienia,
-
termin ważności oferty,
-
Realizacja zamówienia rozpocznie się po przekazaniu wybranemu Wykonawcy zlecenia do realizacji. Sam wybór najkorzystniejszej oferty nie jest wystarczający aby rozpocząć dostawę.