Zapytanie ofertowe na przygotowanie materiałów konferencyjnych.
<< powrót
ZAPYTANIE OFERTOWE
w ramach procedury rozeznania rynku
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza w ramach procedury rozeznania rynku na przygotowanie materiałów konferencyjnych (zestawów) dla uczestników „Warmińsko-Mazurskiego Forum Innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich” realizowanych w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan Operacyjny na lata 2016-2017 w zakresie SIR, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty obejmującej koszty realizacji niżej opisanego Zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt, wykonanie i dostawa do siedziby zamawiającego 150 zestawów materiałów konferencyjnych. W skład jednego zestawu wchodzi:
1) teczka z gumką, papier kreda matowa 350g, nadruk 1 strona 4+0, lakier dyspersyjny, dwubiegowa (z grzbietem). Nadruk naniesiony trwale, zawierający następujące elementy:
– symbol UE;
– slogan: „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca
w obszary wiejskie.”
– logo PROW 2014-2020;
– logo KSOW;
– logo SIR;
– tytuł projektu: „Warmińsko-Mazurskie Forum Innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich”;
– datę 04-05 października 2017 r.;
– nazwę miejscowości, w której wydarzenie się odbędzie (podana zostanie przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia);
2) notes A5 w kratkę z pełnokolorowym trwałym nadrukiem na okładce i każdej stronie, 50 kartek
z usztywnieniem pleców i okładką, papier 90g offset, klejenie po górnej krawędzi. Nadruk naniesiony trwale, zawierający następujące elementy:
– symbol UE;
– slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca
w obszary wiejskie.”
– logo PROW 2014-2020;
– logo KSOW;
– logo SIR;
– na okładce ponadto muszą znaleźć się: tytuł projektu: „Warmińsko-Mazurskie Forum Innowacji
w rolnictwie i na obszarach wiejskich”; data 04-05 października 2017 r., nazwa miejscowości,
w której wydarzenie się odbędzie (podana zostanie przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia);
3) metalowy długopis z klipsem (zaczepem) z niebieskim wkładem, z trwałym nadrukiem/ grawerem. Szerokość nadruku w wersji achromatycznej -szerokość min. 6 cm.
-
symbol UE;
-
slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca
w obszary wiejskie.”
– logo PROW 2014-2020;
– logo KSOW;
– logo SIR;
Szczegółowe wytyczne do wizualizacji materiałów konferencyjnych znajdują się w Księdze wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dostępna na stronie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi pod adresem: http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy Przykład wizualizacji logotypów znajduje się
w załączniku nr 4 do zapytania.
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.09.2017 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają następujące warunki:
- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym usługą.
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Kryteria oceny ofert:
a) wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium |
Waga [%] |
Liczba punktów |
Sposób oceny |
Łączna cena ofertowa brutto |
100% |
100 |
Cena najtańszej oferty
C = —————————————– x 100 pkt Cena badanej oferty |
RAZEM |
100% |
100 |
───────────────── |
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
b) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszą cenę.
c) Obliczona przez Wykonawcę Cena brutto oferty musi zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
d) Cena oferty jest stała i nie ulegnie zmianie bez względu na zmianę przepisów prawa.
e) Cena oferty brutto będzie brana pod uwagę przez komisję w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Miejsce i termin składania ofert:
- Termin składania ofert upływa w dniu: 11.09.2017 r., godz. 14.00
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty lub kuriera, przesłana drogą elektroniczną lub przekazana osobiście do siedziby Zamawiającego: Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, ul. Lubelska 43 a – Sekretariat, wmirol@wmirol.org.pl
Uwaga! Decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie zaś data nadania.
-
Osoba do kontaktu: Aleksandra Kasińska – starszy specjalista, tel. 89 534-05-67.
6. Wskazanie przesłanek do odrzucenia oferty:
a.i. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
– jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
– została złożona przez podmiot:
1. niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym lub
2. powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. poz. 349 i 1888, z 2016 r. poz. 337 i 1579 oraz z 2017 r. poz. 5 i 60) zwanej dalej ustawą, lub
– została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
a.ii. Oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
7. Informacja na temat wykluczenia:
Zamówienia udzielane w trybie postępowań ofertowych przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie z informacją na temat powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
8. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9. Określenie warunków zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
a.i. Umowa zawarta z wybranym Wykonawcą może być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia.
a.ii. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne.
a.iii. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:
-
tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub
-
danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.
10. Informacja na temat możliwości zakończenia postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
11. Informacja na temat możliwości zmiany zapytania ofertowego:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
2) W takim przypadku Zamawiający zmienione zapytanie ofertowe udostępni przed upływem terminu składania ofert.
-
W zmienionym zapytaniu ofertowym zostanie wskazany nowy termin składania ofert dłuższy od pierwotnego terminu nie mniej niż o 3 dni.
12. Informacje dodatkowe:
-
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
1) dane identyfikujące oferenta (pełną nazwę i adres),
2) oferta powinna być opatrzona podpisem Wykonawcy i fakultatywnie pieczątką firmy oraz zawierać datę sporządzenia,
3) opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia),
4) wartość oferty netto/brutto, wartość podatku VAT,
5) termin realizacji zamówienia,
6) termin ważności oferty,
-
Realizacja zamówienia rozpocznie się po przekazaniu wybranemu Wykonawcy zlecenia do realizacji. Sam wybór najkorzystniejszej oferty nie jest wystarczający aby rozpocząć dostawę.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r. poz. 423).
Zapytanie ofertowe materiały na Forum