ROZEZNANIE RYNKU

 

<< powrót

 

ROZEZNANIE RYNKU
dotyczące organizacji konferencji

W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji niżej opisanego zamówienia.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem Zamówienia są usługi:

– wynajmu sali konferencyjnej (sala wyposażona w projektor multimedialny, ekran, flipchart oraz nagłośnienie); sala o wielkości umożliwiającej rozstawienie, poza standardowym wyposażeniem tj. krzesła, stoły, również stołów do ekspozycji wyrobów rękodzielniczych oraz przetworów (minimum 20 stoisk, każde o wymiarach ok. 1 m2  wielkości blatu stołu). Możliwość ustawienia recepcji konferencji przed salą.

– wynajmu 4 sal kameralnych (do 20 osób); sale wyposażone w flipchart oraz nagłośnienie, w salach przeprowadzane będą warsztaty; sale niezbędne w dn. 13.10.2017 r. w godz. 8.30 – 12.30.;

– noclegowe;

– żywieniowe

na terenie Olsztyna i okolic, w związku z organizowaną Warmińsko-Mazurską Izbę Rolniczą konferencją pt „Kierunek Rozwój”. W czasie konferencji odbywać się będzie konkurs „Skarby Europy zaklęte w szkle”, podczas którego uczestnicy będą prezentowali swoje przetwory. Zamawiający zakłada pobyt 80 osób. Pobyt rozpoczyna się od serwisu kawowego w dniu przyjazdu (czwartek) i trwa do obiadu w dniu wyjazdu (piątek).

Planowany termin : 12-13.10.2017 r.

Liczba osób – 80

Noclegi – pokoje dwuosobowe z łazienką oraz dwoma kluczami.

Czwartek – serwis kawowy ciągły, obiad (w formie bufetu, zupa, dwa dania do wyboru, w tym jedno bezmięsne, woda, soki), kolacja uroczysta (w formie bufetu, z przystawką, daniem głównym, bufetem ciepłym i zimnym, deserem, napojami, sala z nagłośnieniem, na wyłączność, czas trwania ok. 3 godziny).

Piątek – serwis kawowy ciągły, śniadanie, obiad(w formie bufetu, zupa, dwa dania do wyboru, w tym ryba i danie bezmięsne, woda, soki)

Ramowy program:

I dzień:

9.00 – 10.00 – przyjazd uczestników, serwis kawowy

10.00 – 13.00 – wykłady

13.00 – 14.00 – obiad

14.00 – 18.30 – wykłady

19.00 – kolacja

II dzień:

śniadanie

8.30 – 12.30 – warsztaty

12.30 – 13.00 – podsumowanie konferencji

13.00 – obiad

Prosimy o dodatkowe informacje o klasie obiektu, parkingach, dostępnej infrastrukturze itp.

Prosimy o dodatkowe informacje o liczbie zrealizowanych zamówień o porównywalnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat.

 

SZACUNKOWY KOSZT ZAMÓWIENIA

Wycena musi obejmować wszystkie koszty netto i brutto poniesione w związku z realizacją zamówienia w okresie trwania umowy, w tym wszystkie opłaty i podatki związane z ponoszonymi kosztami. Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy nt. możliwej wartości zamówienia.

 

KONTAKT

Prosimy o przesyłanie szczegółowej ( z rozbiciem na koszt noclegów, poszczególnych posiłków itd., zgodnie z poniższą tabelą) wyceny na adres mailowy: a.naumczyk-szalaj@wmirol.org.pl w terminie do dnia 16.02.2017 r. godz. 9.00.

Tabela nr 1

Lp. Rodzaj kosztu Jednostka miary Ilość Cena jednostkowa netto Kwota netto Kwota VAT Kwota brutto Uwagi
1. Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem i stołami do ekspozycji szt. 1         1 sala / 2 dni
2. Wynajem sal na warsztaty szt. 4         13.10.2017 r. w godz. 8.30 – 12.30
3. obiad szt. 160          
4. kolacja szt. 80         uroczysta
5. nocleg ze śniadaniem szt. 80          
6. serwis kawowy ciągły szt. 160         przez 2 dni; min. 3 rodzaje ciast, kawa, herbata, woda, dodatki

Wszelkich informacji na temat zapytania udzieli :

Anna Naumczyk-Szałaj tel: 89534-05-67, 89535-48-43

UWAGA! Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.

 

 


Możliwość komentowania jest wyłączona.

Comments are closed.