ZAPYTANIE w trybie rozeznania rynku dotyczące jednorazowej usługi jednorazowej usługi sprzątnięcia pomieszczeń biurowych położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie.
<< powrót
ZAPYTANIE
w trybie rozeznania rynku
dotyczące jednorazowej usługi sprzątnięcia pomieszczeń biurowych
położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, w trybie rozeznania rynku, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na jednorazową usługę sprzątnięcia pomieszczeń biurowych położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest jednorazowa usługa sprzątnięcia pomieszczeń biurowych, w tym ciągów komunikacyjnych i sanitariatów położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2 w większości pokrytych wykładziną dywanową. Klatka schodowa, pomieszczenie socjalne i sanitariaty pokryte są płytkami podłogowymi.
Zamawiający informuje, że posiada:
a) toalety: 2 szt.
b) umywalki: 2 szt.
c) muszle klozetowe:
d) podajniki na papier toaletowy:
e) dozowniki na mydło: 2 szt.
f) lustra w łazienkach: 2 szt.
g) zlew kuchenny: 1 szt.
h) okna: 34 o wymiarach około 207×175 cm
i) meble kuchenne: komplet (szafki, stół, krzesła, chłodziarka)
j) przedsionek wraz ze szklanymi drzwiami zewnętrznymi (2 szt.)
W zakres usługi wchodzi: umycie okien od środka i na zewnątrz środkami niepozostawiającymi smug na szybach, umycie i dezynfekcja środkami czyszczącymi i antybakteryjnymi armatury oraz urządzeń sanitarnych (w tym muszli klozetowych, umywalek, podajników, zlewu w pomieszczeniu socjalnym), umycie czyszczenie glazury łazienkowej i w pomieszczeniu socjalnym, klamek, przełączników, grzejników, poręczy, luster wiszących, umycie podłóg, odkurzenie i upranie wykładziny dywanowej, uzupełnienie mydła w płynie, papieru toaletowego, środków odświeżających w toaletach (kostki WC); umycie mebli w pomieszczeniu socjalnym, umycie futryn i drzwi, parapetów, usunięcie pajęczyn i kurzu ze ścian i sufitów, umycie przedsionka wraz z drzwiami zewnętrznymi, usunięcie i wywiezienie odpadów poremontowych (listwy plastikowe, kable, kasetony sufitowe itp. – bez gruzu) – w ilości około 2 m3 ) .
Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia używać będzie własnego sprzętu, materiałów i przyrządów, urządzeń.
Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia używać będzie własnych środków czystości. Używane środki czystości muszą być dopuszczone do stosowania w Polsce, w tym do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie, posiadać odpowiednie zezwolenia, atesty, winny być stosowane w stężeniu zalecanym przez producenta tych środków i przed upływem terminu przydatności do użycia, odpowiednie do rodzaju powierzchni czyszczonej, odpowiadać wszelkim obowiązującym przepisom prawa w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska.
Usługa sprzątania musi być wykonana w sposób rzetelny i profesjonalny. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy źródła poboru energii elektrycznej oraz wody – niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia
Dodatkowe informacje: obecnie lokal jest po remoncie
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie:
Lp. | Kryterium | Znaczenie w % |
1 | Cena | 100 % |
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru:
(Cmin/Cof) x 100 pkt.
gdzie:
Cmin – najniższa cena oferty spośród złożonych, niepodlegających odrzuceniu ofert
Cof – cena oferty ocenianej
Przez ofertę najkorzystniejszą, należy rozumieć ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
a) Termin składania ofert upływa w dniu: 19.07.2018 r. godz. 09.00
b) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Lubelska 43a, 10-410 Olsztyn, tel / fax 89 5340567, wmirol@wmirol.org.pl do dnia 19.07.2018 r. do godz. 09.00 za pośrednictwem poczty, kuriera, faksu, poczty elektronicznej lub osobiście.
c) W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie,
a następnie zwróci ofertę bez merytorycznego jej rozpoznania.
4. TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA: 19.07.2018 r., po godzinie 13.00
5. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do dnia 31 lipca 2018, Olsztyn, ul. Towarowa 1
6. FORMA PŁATNOŚCI: przelew na podstawie wystawionej faktury
7. INFORMACJE KOŃCOWE:
- Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Oferta powinna być opatrzona podpisem Wykonawcy i fakultatywnie pieczątką firmy oraz zawierać datę sporządzenia.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.
- Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania zapytania ofertowego oraz warunków określonych dla niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
- Osoba do kontaktu: Elżbieta Nalewajko, tel. 89 534-05-67
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) Zamawiający informuje, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza, ul. Lubelska 43A, 10-410 Olsztyn
- Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@wmirol.org.pl, telefonicznie pod numerem tel./fax: (89)5340567 lub pisemnie pod adres siedziby administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego postępowania,
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Warmińsko-Mazurskiej Izbie Rolniczej czynności kontrolnych.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w postępowaniu mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego
OFERTA
Przedmiot oferty:
Oferta na usługę sprzątnięcia pomieszczeń biurowych, w tym ciągów komunikacyjnych i sanitariatów położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2
Zamawiający:
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza
- Lubelska 43a
10-410 Olsztyn
tel./fax: 895340567
NIP: 739 24 21 905
e – mail: wmirol@wmirol.org.pl
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
tel. …………………………………………….. fax. ……………………………………………….
REGON ………………………………………. NIP …………………………………………………
www ……………………………………………. e-mail ………………………………………………
My niżej podpisani :
SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w rozeznaniu cenowym na usługę sprzątnięcia pomieszczeń biurowych, w tym ciągów komunikacyjnych i sanitariatów położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2.
- OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą, do której nie wnosimy zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
- OFERUJEMY wykonanie zamówienia:
- Całkowity koszt usługi wynosi:………………..PLN
- Proponowany termin rozpoczęcia prac: ……………………
- OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących złożonej oferty są:………………………………………………………………….
- OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.
- ZAŁĄCZNIKI: (sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami zapytania stanowią integralną cześć naszej oferty.
…………………………. dnia …………………………………… …………………………………………………………….
Podpisy i pieczątki osób uprawnionych
do występowania w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 2
Umowa nr………./2018
Zawarta w dniu ………………….. r. pomiędzy:
Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza
- Lubelska 43a
10-410 Olsztyn
NIP: 7392421905
zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:…………………………………………
a
……………………………..
zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez: …………………………………………
- 1
Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę sprzątnięcia pomieszczeń biurowych, w tym ciągów komunikacyjnych i sanitariatów położonych w lokalu przy ul. Towarowej 1 w Olsztynie o łącznej powierzchni 618,90 m2.
Zakres usługi obejmuje:
umycie okien od środka i na zewnątrz środkami niepozostawiającymi smug na szybach, umycie i dezynfekcja środkami czyszczącymi i antybakteryjnymi armatury oraz urządzeń sanitarnych (w tym muszli klozetowych, umywalek, podajników, zlewu w pomieszczeniu socjalnym), umycie czyszczenie glazury łazienkowej i w pomieszczeniu socjalnym, klamek, przełączników, grzejników, poręczy, luster wiszących, umycie podłóg, odkurzenie i upranie wykładziny dywanowej, uzupełnienie mydła w płynie, papieru toaletowego, środków odświeżających w toaletach (kostki WC); umycie mebli w pomieszczeniu socjalnym, umycie futryn i drzwi, parapetów, usunięcie pajęczyn i kurzu ze ścian i sufitów, umycie przedsionka wraz z drzwiami zewnętrznymi, usunięcie i wywiezienie odpadów poremontowych (listwy plastikowe, kable, kasetony sufitowe itp. – bez gruzu) – w ilości około 2 m3 ) .
- 2
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy do dnia …………..2018 r.
- 3
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy własnym sprzętem i środkami czyszczącymi. Środki czyszczące zamawia i dostarcza Wykonawca na koszt własny.
- 4
Wartość zamówienia wynosi …………… zł brutto (zawiera podatek VAT 23%). Zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
- 5
Wykonawca zobowiązuje się do:
– przestrzegania przepisów BHP i p.poż. na terenie obiektu,
– zabezpieczenia we własnym zakresie mienia osobistego swoich pracowników,
– wykonania przedmiotu umowy rzetelnie i zgodnie z ustaleniami,
– terminowego wykonania prac.
- 7
Zamawiający zobowiązuje się do:
– udostępnienia pomieszczeń w uzgodnionym terminie,
– nieodpłatnego udostępnienia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania prac,
– terminowego uregulowania płatności.
- 8
W razie odstąpienia od umowy lub zwłoki w zakończeniu jej realizacji Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:
– w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w §4,
– w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, w wysokości 20% kwoty wynagrodzenia brutto określonego w §4,
– za każdy dzień zwłoki w realizacji umowy w wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto określonego w §4.
- 9
W kwestiach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 10
Umowa została sporządzona w dwóch jednakowych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający